Majoritatea celor care doresc să vândă/inchirieze sau să promoveze un serviciu se limitează doar la a posta un anunț (sau mai multe) pe site-uri dedicate de anunțuri și eventual și pe rețelele de socializare.
Însă puțini știu, și acesta este și scopul acestui articol, că pentru o expunere mai mare și un impact deosebit asupra potențialilor cumpărători, un articol în care sunt prezentate serviciile sau produsele, avantajele acestora și/sau avantajul de a colabora cu cel care le oferă, pot determina pe cel care citește articolul să îl prefere pe autorul acestuia în detrimentul altora.
Să luăm un exemplu concret: Cerasela confecționează gentuțe și poșete din piele naturală, modele originale care pot rivaliza ca design și calitate cu cele ale marilor brand-uri. Dacă s-ar limita doar la a posta anunțuri pe site-uri și pe rețele de socializare, impactul acestora ar fi, să spunem, de 10-15% ca reacție a vizitatorilor acelor site-uri (procentul este pur estimativ). Cei care văd anunțurile și le accesează din curiozitate, vor uita de ele și de autorul lor imediat ce au ieșit, este o chestie normală pe care o face creierul, nu vă supărați :)
Însă dacă Cerasela ar publica și un articol (sau chiar mai multe, separat pentru fiecare tip/categorie de produs), ar putea în acel articol să detalieze materialele folosite, modul de lucru și tehnica/tehnologia folosită, să prezinte câteva modele detaliind unele aspecte care le fac unice / originale, să compare cu produse similare ale brandurilor consacrate și să sublinieze diferența de preț (net în avantajul său), să spună povestea: cum a început totul, cum a pornit afacerea, la ce performanțe a ajuns și cine îi sunt clienții, etc. Astfel, cu un articol care poate fi citit în doar câteva minute (să zicem 4-5 minute) va reuși să creeze o emoție pozitivă persoanei care citește acel articol (putem să îi spunem de acum înainte și advertorial), se creează o oarecare "apropiere" între cititorul articolului și autorul lui, determinându-l pe acesta să îl pastreze în memorie, eventual să acceseze anunțurile Ceraselei și eventual să și comande un produs. Și chiar dacă nu comandă imediat, faptul că a primit unele informații și i-au rămas în memorie, atunci când va avea nevoie de produse ca cele oferite de Cerasela cu siguranță își va reaminti și o va căuta. Imactul aici ar fi greu de evaluat însă cu certitudine am putea estima > 50%.
În plus, dacă Cerasela ar avea și un site de prezentare, fie el ca subdomeniu al unui site mai mare sau chiar un site pe un domeniu dedicat (de ex. www.gentute-posete.ro) ar putea în articol să pună câteva link-uri către propriul site, și astfel va câștiga punctaj SEO deoarece site-ul său va primi link-uri care pornesc dintr-o pagină în care există cuvinte cheie asociate cu site-ul său. Aceste link-uri sunt extrem de valoaroase și văzute "cu ochi buni" de către motoarele de căutare (Google, Bing, Yahoo, etc) atunci când evaluează calitatea și punctajul unui site pentru a-i stabili poziția în rezultatele căutării.
În încheiere, am dori să îți spunem că deși ai petrecut ceva timp citind acest articol, suntem convinși ți-a rămas în memorie faptul că ai putea avea un câștig enorm dacă ai publica advertoriale și dacă vrei să faci asta noi putem să venim cu idei, sfaturi, gratuit. În blogul de pe site-ul nostru publicarea de advertoriale este gratuită însă doar membrii cu abonamente premim pot publica advertoriale (nu te speria, abonamentele au niște prețuri ridicol de mici și aduc multe alte avantaje, cum ar fi discount la opțiunile de promovare, extra credite bonus periodic, număr mai mare de anunțuri care pot fi postate, etc.).
Îți doresc spor la publicat și multă inspirație !
Comentarii